הכנסה מנדל"ן – השקעה סופר חכמה.

לאחר שרכשתם את הבית (נכס) הראשון ההשקעה הבאה צריכה לייצר הכנסה. הכנסות מנדל"ן לא צריכות להיות מגבלות רק לבתים פרטיים, על אותו משקל זהו יכול להיות נכס מניב גם נכס מיסחרי. חלק מהשקיעים יעדיפו מרכזי קניות,או מחסנים מושכרים. רק לזכור האפשרויות הם בלי סוף.  

ישנם הרבה הטבות מס בבעלות על בית.

כלל ברזל בהשקעות בנדל"ן מניב. לעולם לא ליקנות על סמך ההטבות במס בלבד. אם הנכס לא שווה מצד עצמו ומכניס גם ללא ההטבות במסוי

ברוב המיקרים אין זו השקעה חכמה. ההטבות במס צריכות להחשב כהטבת בונוס ולא כבסיס להשקעה. אלה הם הסיבות המביאות להעדיף ולרכוש נכס המכניס רווחים על פני קרקע להשקעה א. קרקע חשופה נותנת הטבות מעטות במיסוי ולרוב מייצרת מעט אם בכלל הכנסות.

משקיעים רבים תולים ומצפים להחזר על השקעתם ממכירת הנכס . נכסים שאינם מיצרים תשואה והחזר על ההשקעה שלך לא שווים את הזמן והמאמץ הנדרש.

משקיעים שהם בעלי הנכס ומבאים ותורמים ערך מוסף לנכס. כגון ניהול מתקדם, שיפורים פיזים, או מזומן בכדי שאחרים ישפרו את הנכס והכנסותיו. משקיעים נוטים לנהל מדיניות הוגנת כלפי הדיירים. וכן מתמחים בתכניכות מימון ושימוש נכון ליעול ושיפור הנכס. כל המשקיעים מישתמשים ומגייסים את היבט הטבות המס לטובת מיקסום ההחזר על השקעתם.

נדלן מסייע למשקיעים רבים להשיג ולממש את מטרתם. חלק מן המטרות כולל הכנסה במזומן מהנכס, שמירת ערך כנגד אינפלציה, יצירת מקום עבודה מניהול ותחזוקת הנכס, וחלון לאפשרויות רווח נוספות בנדל"ן.

אחת מהאטרקציות העיקריות של נדלן היא השליטה בהכנסות כמו במשכורת,ומס הכנסה. אחת הדוגמאות הרווחיות, בניין דירות המיצר הכנסה משכירות הדיירים. בעל הנכס ישתמש בכסף זה להוצאות הניהול השוטפות , כגון מיסים, תיקונים, שרותים נוספים,ביטוח הנכס וכדו'. לאחר חישוב עלויות אלו בתוספת תשלומי ריבית משכנתא. אתה נשאר עם תזרים חיובי או שלילי כתשואה מין ההשקעה.

בל נשכח את ניכוי מס במזומן המתקבל עבור הפחת של המבנה (ניכוי זה הינו ע"י הערכה של רואה החשבון לבלאי הנכס ) ואינו דורש שום תשלום במזומן בכדי להיות זכאי להכרה זו ) החלפה של דוחות המס בין הנכסים הינה דרך מעולה בכדי לבטל ירידות ערך ולאזן בין נכס למישנהו

הצטרף לדיון

Compare listings

לְהַשְׁווֹת