שימוש נכון באתר Zillow.com

נהוג לחשוב כי הערכת שווי מצריכה שמאי מומחה, דבר אשר לא מאפשר לנו לבחון בשלבים ראשונים את כדאיות העיסקה הרי לא נשלח לשמאי כל נכס המוצע לנו, א"כ מה הם הכלים אם ישנם בהם אני כמשקיע יכול לבצע הערכה ראשונית לשווי הנכס בצורה אוביקטיבית ובלא להסתמך על מצגי המשווק.

לכולנו ידוע כלל הברזל כי שווי נקבע על פי רמות ההיצע ביחס לביקושים, כאן אנו ניתן לכם את הכלים לחשוב מחוץ לקופסא ולמדוד לא רק מה שווי הנכס אלא האם הוא גם עומד בקרטריון כמה לי זה שווה

הבשורה: בעידן הטכנולגייה, גוגל וזמינות המידע לנו כמשקיעים ישנו כוח אדיר

  • מה היתם אומרים אם בהקשת מקלדת אחת יוצגו בפניכים על מפה גוגל כל העסקאות קניה ומכירה שהתרחשו ב 6 החודשים האחרונים, כאשר כל עסקה ניתן להציג פרופיל מלא הכולל תיאור עובדתי של הנכס גודלו שטחו מצבו בליווי תמונות עדכניות ועם אפשרות סינון והצגת הכסים לפי פרמטרים שונים מתקופת זמן מוגדרת ממשיך במספר חדרים לפי אזור מיקוד ועד לכמה זמן לקח לבית להמכר ? .
  • מה היתם אומרים אם בהקשת מקלדת יחידה אתם יכולים להציג את כל הבתים בסיביבת נכס שהוצע בפניכם על מנת לבחון אם באמת אתם מקבלים את התמורה הראויה ביותר לכספכם באותו השוק ובנקודת זמן ההחלטה ?.
  • מה הינו אומרים אם על כל נכס שמציעים לנו אנחנו נוכל לראות הסטריית רכישות מלאה מי קנה מימי מתי ובכמה האם הדבר יעזור לנו שלא לקנות חתול בשק ?
  • מה אם בעיר בה אנחנו רוצים לקנות בית העריה מחויבת ע"פ חוק לבצע הערכת שווי שמאית לכל נכס לצורך קביעת גובה מסי ארנונה וזאת עוד אחת לכל שנה ?
  • מה היינו אומרים אם המידע הבא היה זמין לנו בהקשת מקלדת ? הסטריית המחירים בשכונה מגמות עלייה/ירידת שווי לנכסים, רמת הכנסה פר תושב, ממוצעי שכירויות פר בית, דירוג בתי ספר, מגמות הגירה לשכונה או ממנה, וכל זאת בחינם!

הכלים שיתנו לנו מענה איכותי לכל המה ואם שהצגנו עד כה

אתר זיליו.קום Zillow.com

אתר זיליו.קום הינו אתר הנדל"ן הפופולארי והגדול מסוגו בארה"ב בו זמין מידע מלא ומפורט ובצורה ידידותית על יותר מ 90,000,000 (תשעים מליון) בתים ונכסי נדל"ן, שימוש באתר מתבצע ע"י הזנת כתובת בית והקשה על חפש, כמו כן ניתן לבצע חיפוש כללי על פי מגוון פרמטרים וכמעט על כל סוג מידע הקשור לרכישת/מכירות בית בארה"ב,

  • פרופיל נכס מלא המפרט את נתוני הבית גודלו שטחו שנת בנייה מלווה בתמונות פנים וחוץ
  • אפשרות להצגת כל הנכסים בעלי נתונים דומים לנכס אשר זמינים למכירה כעת לצורך הכרת היצע השוק או בתים שנמכרו לאחרונה לצורך ביצוע הערכת שווי
  • הצגת פרופיל שכונה למידע כללי על סוג הבתים באזור מי התושבים, רמת ההכנסה, הערכת שווי ממצועת לנכס בשכונה, דירוג בתי הספר , מגמות הסטריות ותחזית שווי לשנים הבאות
  • הערכת שווי לכל בית בארה"ב
  • בכמה זה שמוכר לך את הבית קנה אותו
  • כמה ימים הבית נמצא למכירה
  • בכמה הבית הזה יושכר ומה הארנונה עליו
הבית שלך לנדלן אמריקאי

האודיטור

כלים נוספים זמינים לך ותוכל לגשת אליהם מפרופיל הנכס באתר זיליו.קום, הכלי החשוב ביותר הינה גישה לאתר המחוז בו רשום הנכס על מנת לראות מי בעליו מה הנתונים הרשמיים שלו האם באמת ה 4 חדרי שינה שהמוכר מספר עליהם הינם עובדה קיימת או משאלת לב האם יש על הנכס חובות כל שהם ? והכי חשוב מה הערכת השווי של השמאי לנכס לשנה זו (כפי שזכור לכם מהנאמר קודם המחוז מחוייב על פי חוק להנפיק הערכת שווי שמאית כל שנה לצורך קביעת גובה תשלום הארנונה).

הרקורדר

אתה רכשת בית אתה בטח רוצה לראות את נסח הטאבו וכי הבית באמת רשום על שמך , הדבר גם הוא זמין באתר המחוז אשר בהזנת כתובת הנכס יופיעו לך נסחי הטאבו להצגה בפורמט PDF עם נסח הטאבו בו רשום הבית על שמך.

אתר סיטי דאטא

האתר אשר ללא ספק מביא את המידע הרב ביותר ומלווה במפה אינטגרלית על כל נקודה ובכל ישוב בארה"ב, באתר זה בהזנת אזור המיקוד אתם תקבלו נתנוים מקפיפים ומפורטים ברמת המיקרו אשר תיתן לכם נקודת מבט נוסף על כלל הנתונים שראיתם עד כה ועוד , נתוני האתר מתמקדים ברמות הכנסה וניתן לצמצם ולהתמקד לטווחים מדויקים של 500 משפחות בסביבת הבית ולקבל מידע מדיויק על רמות ההכנסה המגיעות ישירות מדיווחי הצהרות המס של התושבים.

דו"ח CMA אשר יסופק לכם ע"י סוכן הנדל"ן

דו"ח CMA – Comparative Market Analysis מציג נתונים בצורת דו"ח על הנכס ובראייה נדלנית הוא מביא 20 השוואות זמינות של בתים שנימכרו באזור לאחרונה ובקירתב הנכס ומשווה אותם אחד לאחד מול הבית הנידון לצורך קבלת תמונה מלאה על מחירו ושווי הראלי של הנכס ומהו המחיר הראוי לרכישה, כמו כן הוא מציג את 20 הביתם השכנים עם נתונים מלאים לעמן הכר את שכנך .

הצטרף לדיון

Compare listings

לְהַשְׁווֹת