חמישה עקרונות מפתח למשקיע בנדל"ן

קורסי השקעות בנדל"ן הם הלהיט החם בשוק לכולם יש קורס המציע לך דרך איך תעשה כסף ללא הון עצמי בהשקעה בנדל"ן מאמר זה מנסה לתת לך המשקיע תמונה בסיסית שתעזור לך לעשות עוד כסף בשוק הנדל"ן של היום.

א. הכסף נעשה כבר ברכישה של הנכס.

השקעה בנדל"ן בדומה לקנית ניירות ערך אתה מעוניין לקנות בשפל. והסיבה היא שאתה תקבל הון עצום כאשר שוק הנדל"ן יעלה שוב ( השאלה אינה אם אלא מתי )

הוצאת זמן ומשאבים על הערכות לנכס הינה קריטית מאחר ואין דרך אחרת לקבוע אם זו תהא עסקת נדל"ן נכונה וטובה.

ב. עיקרון מס 2 מעקב אחר תזרים הכנסות מהנכס.

נכסי נדלן בדרך כלל מיצרים הכנסה חודשית משכירות המשמשים לתשלום משכנתא,וכן הוצאות על בעיות בנכס וכדו' , (כדיליפה בגג.)

במקביל להיות עם יד על הדופק לשינויים בתשלומים או הוצאות היכולים לנגוס בהחזרי ההשקעה. ברגע שיש לך הכנסה מספקת וגדולה. תנהג בחכמה ותשמור בצד ( ליום גשום ) למיקרה ששוכרים לא ירצו לחדש חוזה לא יהיה זה נכון למחזר הלוואה על הנכס בכדי להשקיע בנכס נוסף ללא חישוב נכון לטווח הקרוב.

ג. עקרון שלישי. ניצול הזמן והאצלת סמכויות.

זכור כי אף אדם אינו מוכשר לכל, לכן המפתח הינו לזהות את הצד החזק אתו הינך מביא לעיסקה למשל אם הינך מוכשר למשא ומתן התמקד במציאת הנכס והוצאתו במחיר הנכון. והאצל סמכיות לבעלי המיקצוע קבלנים וכו' לטפל בכל שאר העסקה בשבלך

באופן דומה אם הינך מוכשר בעיצוב פנים, מצא עיסקה שזהו הצד החסר בה ותתמקד בהספקטים של עצוב הנכס. ע"י התמקדות במה שהנך טוב וניהול וניצול כוחות אחרים לעשיית שאר העבודה, אתה נהנה ממעשיהם וזמנם של אחרים ומשאיר לך מרחב וזמן לעשיית הון נוסף מהשקעות נדלן נוספות שתוכל להתפנות לעשייתם. השקע זמן ומאמצים בבנית צוות מוכשר ואמין שיעבוד בשבילך ואתה תהנה מין התוצאות מכונה משומנת ותיק נכסים שמעלה את התשואות עם הזמן. זכור שעל ידי תגמול פיננסי ראוי תקבל צוות המוקדש לעשייה והגדלת הונך דרך השקעות בנדל"ן.

ד. העקרון הרביעי. למד כיצד למנף נכון את השקעתך.

הידעת כי בתחום הנדל"ן רבים מין המשקעים החלו את דרכם עם סכום ראשוני נמוך להשקעה? גם טיקונים בנדלן כ-דונלד טראמפ למדו את כוחו של מינוף בהשקעות נדל"ן. מטרתך למנף את הונך כך שתוכל לנהל נכסים ועסקאות השוות בכמה וכמה את ההון האישי שלך , זכור עם זאת לחלק נכון את השקעתך ולשמר הון מסוים נגד תנודות השוק כדוגמת תפוסת נכס נמוכה ודו' והתזרים שללי. מינוף המנוהל ומחושב נכון יביא אותך רחוק, אבל! התנהלות שאינה מחושבת נכון תפיל אותך. תיכנון השקעה ולמידת התנאים של תזרים המזומנים וזמני התשלומים למימון העסקאות קריטיות ליפני כניסה להשקעה משמעותית ורצינית בנדל"ן.

ה. עקרון חמישי, השקיע תחילה בזמן עם אנשי מיקצוע בתחומים המשיקים ( נדל"ן ).

אתה מעוניין במידע הנכון ובזמן הנכון על עסקה אטרקטיבית בנדלן? הדרך הנכונה והטובה ביותר ללמוד הינה להכנס לתוך קבוצה של עוסקים בדבר ויצירת קשרים וחברויות. למד את שפת המקצוע, והתמקד בעשיית חברים המתעסקים בהשקעות נדל"ן בגלל שהם העניים והאוזנים שלך והם יובילו אותך להזדמנויות והתפתחויות ושנויים בתנאי השכירות ביקושים באזור תשתיות וכו'. להיות השחקן הראשון שפועל זהו יתרון שיש לשחקנים החזקים בשוק הנדל"ן וע"י התערות בתוכם תוכל לסגור את הפער באופן משמעותי.

לסיכום, תן את תשומת ליבך לחמשת כללים אלו ונסה לראות היכן הם מתקשרים ומועילים להשקעתך בנדל"ן ואולי תתחיל לראות את פירות השקעתך תשאוה ראויה להשקעתך.

הצטרף לדיון

Compare listings

לְהַשְׁווֹת